FOLLOWERS

Saturday, 14 April 2012

JEJALAN BERSAMA MEREKA ^-^



SELAMAT PETANG . .
lamanya tak buka blog nih . . and update blog nihhh . .
rinduu sgt nak update blogg . . so ari ni nak citer pasal jejalan tadi sekitar MUAR & MELAKA . .
hari nih bertolak dari poli ke Muar pkol 10.30 a.m . .
sampai sana pkol 12.30 p.m . .
sampai je sana pegi rumah kakak member . .
lepas tu pegi umah member jumpa mak diaa . .
sporting jee mak dia tuhh . .
lepas tuu pegi makan mee bandung dkt Muar . .
memang terbaek lahh mee bandung kat situu . . sedapp . .
mmg tak boleh lupa rasa mee bandung tuhh smpai skrg . .
then kitorang makan ABC ,CENDOL & ROJAK . .
sudah makan je kitorang balek Melaka balek . .
jejalan sekitar Melaka , mula-mula pegi Mahkota Parade & Dataran Pahlawan . .
tgk wayang citer 3 TEMUJANJI . .
then pegi PANTAI KELEBANG . .
makan kat situu and lepak situu smpai 6.30 p.m . .
mmg best laa tgk org dating , main layang-layang , naik kuda kat situ . .
dah jemu kat situ kitorg gerak ke Jusco pulak . . 
menggedik kat Jusco skejap, beli make up kat elianto , tgk-tgk baju. .
pastuuu blah balek poli semulaa . . 
tu je lahh nak cerita . .
hahaha . . nihh gambar kami semuaaa :)
BYE . .
MUUUAAAAAAAHHH :*









Dibebel Oleh Budak Manja Yang Suka Pink Sesangat

1 comments:

Miziey said...

Waa~ seronok laa jenjalan. Hehe. ;)