FOLLOWERS

Tuesday 31 January 2012

BERKAYAK :)





OK BOSAN SESANGAT HARI NIH (!)
LETIH POWN ADA JGK , BARU BALEK DARI CLASS .
lama tak update blog , so hari nihh walaupun penat nak jgk luangkan masa 
bermanja dgn blog nihh . . takut dye merajuk lama tak nengok dye . .
lagipun lama tak cuci blog nih , dah berhabuk , bersawang dah pown . .
kesiann blog nihh . . so hari nih spend time sket dgn dye . .
buang sawang , habuk n hias sikett . .
opss , lupa pulak . . bloggers sekalian sihat tak ? dah makan ke belum nih ?
harap sihat lah yee . . jgn lupa makan nnti saket pula kan . .
hari ni nak citer pasal aktiviti KAYAK yg ieka buat hari JUMAAT lepas . .
tak sempat nak kongsi pengalaman berkayak dgn korg sbb busy sgt . .
so hari nih nak citer siket la . . kalaw korang nak tahu kayak nihh best sgt . .
mula-mula rasa takut jgk la sbb tak pernah berkayak sebelum nih . .
tapi bila dah try rasa mmg best , macam nak berkayak lg je . .
berkayak ny mmg aktiviti yg menguji kesabaran dan kemampuan diri seseorg . .
so klaw tak sabar & tak kuat tak bole la berkayak . . 
nanti kayak tuhh trrbalek n korang tenggelamm . .
hahaha . . kitorang berkayak dkt tasik dlm poli je taw tak . .
walaupun tasik kecik tp best jgk . . lenguh tangan je mendayung kayak tuhh . .
tapi sangat-sangat enjoy . . 
kat bawah ieka masukkan gmbar kitorg berkayak , so nengok ler . .


                                                    ok ni aku n azwan a.k.a ah chong
budak ni cakap byk ja , aku yg kena berkayak , dya releks . .
saket aty aku ngn budak nih . .
yg kt blkg tuhh wawa n salestin . .
wawa asyik marah salestin je . . bising si wawa ni . .

 ni aku ler , pegang pedal . .

aku n ah chong jgk . .
ni time baru naek . .
baru nak berkayak . .time nak naek aku dah nak jatuh .


 ni lepas berkayak . .
kami enjoy photoshoot dlu gna DSLR . .


ni pown gna DSLR jgk . .
semua nihh member aku . . sayang diorg nihh . .


nih model sambilan , hahaha . .
member aku ler ni . .
dr tepi sblah kiri nama dye amani , then che wan , then yg tengah tuhh nma dye aisya  . .
comey kan aisya tu ? haha . .sblh aisya aku , then sblh aku tu ziela . .

SAYANG MEREKA SEMUA (!)






Dibebel Oleh Budak Manja Yang Suka Pink Sesangat

0 comments: