FOLLOWERS

Monday 3 June 2013


Hello sayang sayang sekalian :)
Rinduuu nye lahaiii nak menaip kat blog comel kite nihhh . . 
Hahahahaa, lama sangat dah tak update kot . .
Last update 16 Mei 2012 . . 
Memang lama lah kannn . .
Setahun lebey dahhh . . 
So hari ni spend time sikit update and edit blog kesayangan ni . .
Tukar lagu, tukar background, edit sikit bagi cun . .
Sikit-sikit pun dari pagi tadi jugak laa mengadap lappy nihh sampai ke malam baru siap .
Sampai mak tegur suruh berenti and makan jap . .
Punya laa khusyuk mengadap blog nihh sampai lupa nak makan . .
Okay sebenarnya nak cerita pasal someone hari nih ;)
My heart beat, My One and Only . .
Siapakah dia ? Hehe . . Nama dia Raja Shazril Izwan B. R. Mustafa . .
Panjang nauu namenyer , yedok ?? 
Bole panggil dia si tinge capang jeee . hihihi . .
Ceritanya macam ni, kitorang ni mmg hari-hari on call . . But semalam special sikit . .
Semalam kann, kitorang tengah on call , aku dh mengantuk so aku diam jee . .
Ingatkan dia nak letak call, tetibe dia merapu sorang-sorang . .
Dia ingat aku dah tidur, padahal aku tgh dengar ape dia cakap . .
Jahat kan aku ?
Tapi kalau aku tak buat macam tuu aku mesti tak dapat dengar sampai sekarang . .
Tapi dia bukan merapu bukan-bukan . . Dia just luahkan perasaan dia . .
Dia cuma berani luahkan perasaan dia dekat aku bila aku dah tidur . .
Aku rasa dah banyak kali dia buat mcm tuu sebab selalunya mmg aku akan tertidur dulu bila kitorang tgh on call, lebey-lebey lagi kalau dia nyanyi . .
Mmg senang gile aku tidur . . But semalam aku dapat dengar . .
Dia cakap dia sayang sangat-sangat dekat aku . .
Dia suka aku sebab diri aku , dia tak cari yang sempurna . . Dia cuma nak aku . .
And dia nak buat aku happy tiap-tiap hari, buat aku gelak . .
Dia ade cakap dia nak jaga aku sampai tua, nak kahwin, nak ade anak bersama . .
Sebenarnya banyak yang dia luahkan, tapi aku dah lupaa . .
Ni jee yang ingat, hihi . .
Sungguh terharu dengar luahan dia semalam, sampai air mata aku mengalir :')
Serius terharuuu . .
Terima kasih awak sebab sayang saya, cinta saya dan terima saya seadanya . .
Awak, saya pun sayang awak tauu . . 
Saya harap hubungan kita berkekalan sampai akhir hayat . .
Saya nak kahwin dengan awak, nak ade baby yang comel cam saye, tinge capang cam awak . .
Saya harap awak akan sayang saya, cinta saya, and jaga saya sampai bila-bila . .


I LOVE YOU ABIE  ◕‿◕

P/S : Dear Awak,saya selalu mimpikan awak waktu malam, fikirkan awak sepanjang hari & selalu berharap yg awak akn jadi milik saya satu hari nanti.


Dibebel Oleh Budak Manja Yang Suka Pink Sesangat

0 comments: